Tuesday 10 July 2012

Dear friend
Please ?! would you be so kind as to provide an accurate German translation of the enclosed letter
(in English) which is intended for JurgenKlinsman.
Many thanks
Hackman (Jean) 
                               Dear Jurgen

                                             Thank ! you for your response.
                               I'm !delighted you loved the poem.
                               I'm really sorry about your car, but these things happen !!
                               It's not my fault at all, and Koo is not responsible either.
                               Koo is dead! after all     Koo was beheaded some time ago
                                - I know, I was knitting at the execution -
                              and was buried at sea. .. .
                              There is no body !!  There is no evidence  (not even on  YouTube!)
                              That's not my fault; but you just have to trust me !
                              You see, I'm a knitter, Jurgen, NOT a nutter !!
                                             Madame Chop-Chop  they might call me, 
                              but this 'Madame Chop-Chop' has reached her ! OneStopShop
                              I know this isn't the '70's, but what is the world coming to
                              when the word of an artist such as myself does not suffice ?
                              I mean to say, really.
                              Best regards
                              H (J)
                              PS:  Keep knockin' 'em in for The Spurs  !






Dear Hackman Jean
Please find provide a translation in your letter as accurate as you may have.
Most regards
S Blatter / J Barton
Head of Googletranslatorsquad
The Olympic Teepee 
TowerOfLondon
                                      Jurgen liebe
                     Vielen Dank ! Danke für Antwort ihre
                    Ich! Es war ein gutes Gedicht ist wie eine Menge. Ich bedaure sehr, über das Auto, es passiert!
                    Nicht meine Schuld ist nicht haftbar zu Koo.

                    Darsteller ist tot-SchlieBlichKoo!  Die Arbeit wird auf ad vor einiger Zeit und schließlich gehen
                    - Ich weiß, ich war damals Mitglied der Kampagne, der Hinrichtung Stricken -
                    Er wurde im Meer bestattet. ...(auf see)
                    Es gab keinen Körper! Es gibt keine Beweise-hinweise  (!Auch auf  nicht YouTube)
                    Ist nicht das meine Schuld, ich werde Ihnen sagen!aberman mussmir vertrauen 
                   Schauen Sie, ich bin nicht  Weaver, verpasste Jürgen ! ein Strickerin NICHT ein  Nutter  !!
                   Matron-Hop ist  madame hopp,  hopp si kann man immer rufen Sie mich zu überspringen
                   Allerdings ist die Matrone, der Hopfen überspringen, sind sie zu erreichen! 
                   OneStopShop : Madame Chop-Chop
                   Ich weiß, das ist nicht The 70's, ?die Welt um zu
                  Worte für mich als Künstler ist genug? wenn wie mich ausreicht
                   Es ist in der Tat; will damit sagen / wirklich
                  Sinsereli von euch, Mit freundlichen (GruBen)                  
                   H (J)
                   PS : ! Halten Sie Knockin "Em In" fur die 'Spurs'!





No comments:

Post a Comment